Annonse
04:00 - 04. februar 2011

Luksusfellen

Helsedirektoratet sier Luxury Living ulovlig prøvde å selge redaksjonell omtale av vin, men godtar bortforklaringen: Det gjaldt egentlig balsamico og sjokolade.

Annonse

Går rett på sak ;) Det koster 5.000,- per produkt du vil skal selges i barene våre på Oslo Lifestyle, 1 til 3 barer blir satt opp. Så om du har en hvit og en rød, vil det koste 10.000,- Videre kjøpes en helside i vårt lekre magasin til kr 10.000,- her vil det da være redaksjonell omtale om det produkt du velger.

 

Til salgs. Dette er utdrag fra en mail sendt til flere vinimportører i høst. Morgenbladet fikk den fra en aktør i vinimportbransjen som ønsker å være anonym. Mailen ble opprinnelig sendt av Einar Haugland, partner i «livsstilsmessen» Oslo Lifestyle på Telenor Arena, inntil nylig Luxury Living. Han er også salgssjef i messens blad Lifestyle Magazine.

ALLEREDE ABONNENT?
Inntil 40 % rabatt
Hold deg oppdatert på politikk, kultur og forskning. Du får alt stoffet som er i papiravisen, egne saker kun på nett, eAvis og hele arkivet med over 50 000 artikler.
Annonse