Annonse
04:00 - 27. april 2007

Dette er historien

Annonse

  • Avishuset Dagbladet lanserte nyhetsmagasinet Memo 15. mars 2006. I prospektet ble magasinet forespeilet et opplag på 152 000 og et overskudd på 88 millioner kroner det første året.

  • Memo fikk isteden et opplag på rundt 5000. Da Memo ble lagt ned seks måneder etter oppstarten, hadde Avishuset Dagbladet tapt omtrent 25 millioner kroner på prosjektet.

  • Memo-redaktør Kristine Moody gikk ifølge boken av etter mistillit fra redaksjonsklubben.

  • Lese mer?

    ALLEREDE ABONNENT?
    ABONNEMENT
    Fra kr 39,-
    per uke ved kjøp
    av 12 mnd abonnement
    Hold deg oppdatert på politikk, kultur og forskning. Du får alt stoffet som er i papiravisen, egne saker kun på nett, eAvis og hele arkivet med over 50 000 artikler.
    Annonse

    Les om hvordan vi behandler dine personopplysninger

    Vi anbefaler deg å lese personvernerklæringen og sette deg inn i hvordan vi behandler dine opplysninger. Den vil gi deg bedre oversikt over og kontroll på hva som brukes og lagres av dine persondata. Du finner all informasjon her.