Annonse
00:01 - 16. oktober 2015

Da Aftenposten startet reklamebyrå

En gang var journalisten en fri og kritisk sannhetssøker. Nå er han blitt reklamemann.

Foto: Masterfile
Annonse

I et avlukke med glassvegger hos reisebyrået Berg-Hansen begynner det å bli tomt for surstoff.

– Her har det skjedd alt mulig, kan du tro! sier kundekonsulenten Sølvi Brevik til Aftenpostens Lars Magne Sunnanå.

Personalet vandrer inn og ut for å lufte og servere nytraktet kaffe, mineralvann, M&Ms. Stemningen er betydelig hyggeligere enn da den unge finansjournalisten Sunnanå var med på å få styrelederen i Hydro vraket i 2007. I dag skal han bare få tak i de elleville historiene fra hverdagen på telefonmottaket til Berg-Hansen.

Lese mer?

ALLEREDE ABONNENT?
ABONNEMENT
Fra kr 39,-
per uke ved kjøp
av 12 mnd abonnement
Hold deg oppdatert på politikk, kultur og forskning. Du får alt stoffet som er i papiravisen, egne saker kun på nett, eAvis og hele arkivet med over 50 000 artikler.
Annonse

Les om hvordan vi behandler dine personopplysninger

Vi anbefaler deg å lese personvernerklæringen og sette deg inn i hvordan vi behandler dine opplysninger. Den vil gi deg bedre oversikt over og kontroll på hva som brukes og lagres av dine persondata. Du finner all informasjon her.